x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka cookies".
 

Ciekawe linki




Wydział Biuro Obsługi Klienta
Grupa tematyczna Pozostałe sprawy
Zmiana danych adresowych Odbiorcy usług
Krótki opis
Odbiorca usług zobowiązany jest niezwłocznie poinformować na piśmie MPGK w Krośnie Sp. o.o. o zmianie swojego adresu zamieszkania (siedziby) lub adresu do korespondencji, na który wysłane są faktury.
Wymagane dokumenty
W tym celu Odbiorca usług winien skierować podpisany wniosek informujący MPGK w Krośnie Sp. z o.o. o zmianie swoich dotychczasowych danych adresowych, podając w nim swoje nowe pełne brzmienie danych adresowych.
Miejsce złożenia dokumentu
Biuro Obsługi Klienta MPGK w Krośnie Sp. z o.o. 38-400 Krosno, ul. Fredry 1
Opłaty
Wniosek lub pismo w tej sprawie przyjmowane są bez opłat.
Termin i załatwienie
Realizacja otrzymanego od Odbiorcy usług zgłoszenia następuje niezwłocznie.
Podstawa prawna
§16 ust.1 Ogólnych Warunków Umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków obowiązujące w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o. stanowiące Załącznik nr 3 do tej Umowy
Pliki do pobrania:

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
13 43 68 545,
785-008-316,
 
2019-04-02

Informacja

Jakość wody wodociągowej

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito