x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka bezpieczeństwa".
 

Ciekawe linki




Siedziba Biura Obsługi...
W celu ułatwienia Państwa kontaktu z naszym Przedsiębiorstwem oraz sprawnego załatwiania spraw związanych z korzystaniem z usług, a także przekazu możliwie najszerszej informacji o naszej działalności uruchomione zostało w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o. nowe Biuro Obsługi Klienta.
Siedziba Biura znajduje się w oznakowanym napisem na jego frontonie nowoczesnym budynku przy ul. Fredry 12.  Dla wygody Klientów obok budynku  zlokalizowany jest duży plac parkingowy z miejscami parkingowymi dla osób niepełnosprawnych.
Biuro Obsługi Klienta stanowi dla nas jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania dobrych relacji z Klientami. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie udoskonalenia jego funkcjonowania. Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas bardzo istotnym elementem. Ich analiza oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały znaczący wpływ na polepszenie jakości świadczonych przez nas usług, a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów i budowania dobrych relacji.
Zapraszamy zatem serdecznie Państwa do korzystania z jego usług.

Siedziba Biura Obsługi Klienta

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o.,
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 12, 38-400 Krosno,


Czas pracy Biura Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta MPGK Krosno Sp. z o.o. jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 16.00.


Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:


Telefony kontaktowe:
13 47 48 316,
13 47 48 360,
785 008 316,

Nasz adres e-mail:

Biuro Obsługi Klienta przez Internet

Na naszej stronie internetowej w zakładce dotyczącej Biura Obsługi Klienta udostępniamy naszym Odbiorcom usług tematycznie wykaz najważniejszych spraw dotyczących działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z o.o., jakie mogą aktualnie załatwić oraz dajemy możliwość pobrania niezbędnych w tym celu formularzy.

Istnieje zatem okazja łatwego załatwienia wybranej przez siebie sprawy bez potrzeby wychodzenia z domu.

Na dalszych stronach internetowych mogą Państwo zapoznać się również z aktualnymi przepisami prawa, cennikami usług oraz obowiązującymi taryfami.

Rejestrując się natomiast na  stronie www.ekrosno.net.pl  Odbiorcy usług uzyskują dostęp do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta „eBOK”, a w nim możliwość łatwego i szybkiego całodobowego dostępu do swojego indywidualnego konta bądź dodatkowo dostęp do podglądu wystawionych wcześniej "e-faktur".

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
785-008-316,
 

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito