x W naszym serwisie używamy plików typu cookie do celów m.in. statystycznych czy reklamowych. Przeglądarka jakiej używasz może zmienić ustawienia dotyczące cookies w każdym momencie. Więcej informacji znajdziesz w "Polityka cookies".
 

Ciekawe linki




Budynek BOK
W celu ułatwienia Państwa kontaktu z naszym Przedsiębiorstwem oraz sprawnego załatwiania spraw związanych z korzystaniem z usług, a także przekazu możliwie najszerszej informacji o naszej działalności uruchomione zostało w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. Biuro Obsługi Klienta.
Siedziba Biura znajduje się w oznakowanym napisem na jego frontonie budynku administracyjnym MPGK w Krośnie Sp. z o.o. przy ul. Fredry 1.  Dla wygody Klientów obok budynku  zlokalizowano plac parkingowy.
Biuro Obsługi Klienta stanowi dla nas jeden z najważniejszych obszarów budowy i umacniania dobrych relacji z Klientami. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie sposobu jego funkcjonowania. Państwa propozycje, sugestie i krytyka są dla nas bardzo istotnym elementem. Ich analiza oraz wprowadzone na jej podstawie działania z naszej strony, będą miały znaczący wpływ na polepszenie jakości świadczonych przez nas usług, a tym samym na zwiększenie zadowolenia Naszych Klientów.
Zapraszamy zatem Państwa do korzystania z jego usług.

Biuro Obsługi Klienta przez Internet

Na internetowej stronie Biura Obsługi Klienta publikujemy najbardziej aktualne informacje dotyczące możliwości załatwienia wybranej sprawy dotyczące naszej działalności.

Na kolejnych stronach biura będziecie Państwo mogli:

  • załatwić wybrane sprawy  przez internet, bez potrzeby wychodzenia z domu,
  • zapoznać się z aktualnymi przepisami prawa, cennikami usług oraz taryfami.

Siedziba Biura Obsługi Klienta

Mapka dojazdu do BOK
MPGK w Krośnie Sp. z o.o.,  ul. Fredry 1
Telefony:
13 43-685-45 lub 13 47-48-316, 13 47-48-360  - Obsługa Klienta
13 47-48-405 -  Kierownik Biura Obsługi Klienta
e-mail:

Czas pracy Biura Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta czynne jest w dni robocze w godzinach od 7:00 do 17:00.

W soboty, niedziele oraz święta Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.

Przypominamy o możliwości zapoznania się z informacjami dotyczącymi załatwiania spraw na naszej stronie internetowej www.ekrosno.pl.

Kierownik Biura Obsługi Klienta

  • Mirosław  Bargieł
    e-mail:

Pracownicy Biura Obsługi Klienta

  • Marcin Podkul
    e-mail:

 

 

  • Beata Bogacz
    e-mail:
  • Monika Kostka
    e-mail:

Portale społecznościowe

Adres BOK

 
Biuro Obsługi Klienta
ul. Fredry 1, 38-400 Krosno
tel.
13 47 48 316,
13 47 48 360,
13 43 68 545,
 
2017-07-03

Informacja

Jakość wody wodociągowej

Centralne Laboratorium Wody i Ścieków

Live chat

 
Do góry Wstecz Strona główna 38-400 Krosno, ul. Fredry 12 Tel.: 13 436 83 11, 13 474 83 20 Fax: 13 436 86 78
© MPGK Krosno 2006 Realizacja: ideo Powered by CMS Edito